به عنوان مثال ، در مکانی به اندازه کلرادو ، این درایو نمیتواند به حداکثر توان برسد ، و شما نیاز دارید که بیش از گیربکس چرخانید. به نظر میرسد پژو 407 باید در نظر داشته باشد که یک توربوشارژر 2 لیتری یا یک توربوشارژر 1.2 لیتری پژو 407 نصب کند.
در حالت اسپرت ، پدال شتاب دهنده نه تنها عملکرد انتقال را بهبود میبخشد ، بلکه حساسیت بیشتری نیز دارد و فرمان کمیسخت تر است. سیستم درایو همچنین قدرت را با کارآمدتر توزیع میکند. در حالتهای اکو و هوشمند ، سیستم تمام چرخ محرک قدرت بیشتری را به محور جلو منتقل میکند. در حالت راحت و برفی حداکثر 5٪ از قدرت درایو به چرخهای جلو منتقل میشود.
در حالت اسپرت 5 درصد نیرو به چرخهای جلو و 4 درصد به چرخهای عقب منتقل میشود. همچنین دارای یک قفل دیفرانسیل مرکزی برای عبور از یک خط سخت است که نیرو را بین 1/2 بین محورهای جلو و عقب تقسیم میکند ، اما تنها از آن تا 3 کیلومتر در ساعت قابل استفاده است و سرعت قفل دیفرانسیل را افزایش میدهد. خاموش بصورت خودکار
هنگام آزمایش وب سایت موتور در مسیرهای مختلف با خودرو ، عملکرد سیستم تمام چرخ محرک با وجود لاستیکهای چهار فصل میشلن خوب بود. پژو 407 نسبت به نسخه دوگانه با یک گزینه اقتصادی تر است.
مدل پژو 407 با یک دیفرانسیل دارای مصرفی در سطح شهر 2.5 لیتر در هر 2 کیلومتر ، مصرف 2 لیتر برای هر 2 کیلومتر و مصرف متوسط 4.2 لیتر در هر 2 کیلومتر است. این میزان در هر کیلومتر 4.1 لیتر و متوسط مصرف آن 1.8 لیتر در هر کیلومتر است. هر دو مدل پژو 407 پژو 407 میتوانند تا 2.5 تن وزن داشته باشند. پژو 407 برای مدلهای EX و SX یک بسته دو دلاری از جمله تعلیق و قلاب قابل تنظیم ویژه ارائه میدهد.
جای تعجب است که پژو 407 فاقد برخی ویژگیها مانند سیستم پارکینگ اتومبیل و یک سیستم صوتی و تصویری در عقب است ، در حالی که بیشتر رقبای خود این کار را انجام میدهند. پژو 407 بسته پیشنهادی 2 دلاری پرستیژ را نیز برای SX از جمله گرمایش صندلیهای عقب و کولرها ، پریز برق 4 ولت ، برف پاک کن خودکار ، سیستم HUD و سقف چرمیارائه میدهد.